.page-content .wp-block-heading {
margin-bottom: 1.5rem;
}
.page-content .wp-block-heading:not(.has-text-color) {
color: var(--accessible-black-to-yellow);
}
@media (min-width: 992px) {
.page-content .wp-block-heading {
margin-bottom: 2rem;
}
}
.page-content ul:not([class]) {
list-style: disc;
display: grid;
grid-template-columns: repeat(1, 1fr);
gap: 0.75rem 0;
margin-left: 21px;
}
.page-content ul:not([class]) li {
color: var(--accessible-black-to-yellow);
}
.page-content ul:not([class]) li a {
text-decoration: underline;
}
.page-content ul:not([class]) li > ul {
list-style-type: circle;
margin-top: 0.75rem;
margin-bottom: 0;
}
.page-content ol:not([class]) {
list-style: decimal;
display: grid;
grid-template-columns: repeat(1, 1fr);
gap: 0.75rem 0;
margin-left: 21px;
}
.page-content ol:not([class]) li {
color: var(--accessible-black-to-yellow);
}
.page-content ol:not([class]) li a {
text-decoration: underline;
}
.page-content ol:not([class]) li > ul {
list-style-type: circle;
margin-top: 0.75rem;
margin-bottom: 0;
}
.page-content p,
.page-content li {
color: var(--accessible-black-to-yellow);
}
.page-content p,
.page-content ol,
.page-content ul {
margin-bottom: 1rem;
}
@media (min-width: 992px) {
.page-content p,
.page-content ol,
.page-content ul {
margin-bottom: 1.5rem;
}
}
.page-content a:not([class]) {
text-decoration: underline;
overflow-wrap: break-word;
}
.page-content a:not([class]):not(:hover) {
color: var(--accessible-primary-to-aqua);
}
.page-content > *:not(.wp-block-heading):not(p):not(.wp-block-list):not(.wp-block-columns):not(:last-child) {
margin-bottom: 1.5rem;
}
.page-content > *:last-child {
margin-bottom: 0;
}
.page-content .wp-block-gallery.has-nested-images.aligncenter {
align-items: center;
justify-content: flex-start;
}
@media (max-width: 991.98px) {
.page-content .wp-block-buttons.is-content-justification-right {
justify-content: flex-start;
}
}
.page-content .wp-block-gallery.has-nested-images figure.wp-block-image {
flex-grow: unset;
}
.page-content .skk_container,
.page-content .skk_offers,
.page-content .skk_logo {
max-width: 100%;
}
/*# sourceMappingURL=page-content.css.map */
Badanie RDE obejmuje jazdę w terenie miejskim, pozamiejskim i na autostradzie
Podział trasy |
Faza testu | Miejska | Pozamiejska | Autostradowa |
Udział | 29 ÷ 44 % | 23 ÷ 43 % | 23 ÷ 43 % |
Wymagania dotyczące przejazdu |
Czas | 90 ÷ 120 min |
Dystans | ≥ 16 km | ≥ 16 km | ≥ 16 km |
Wymagania dotyczące prędkości |
Średnia prędkość | 15 ÷ 40 km/h | – | – |
Wymagania dotyczące warunków otoczenia |
Umiarkowane warunki wysokościowe | 0 ÷ 700 m n.p.m. |
Rozszerzone warunki wysokościowe | 700 ÷ 1300 m n.p.m. |
Umiarkowane warunki temperatury | 0 ÷ 35 °C |
Rozszerzone warunki temperatury | -7 ÷ 0 °C i 35 ÷ 38 °C |
Wymagania dotyczące modułu GPS |
Skorygowana całkowita odległość przejazdu | <= 4% |
Najdłuższy czas błędu odczytu z GPS | <= 120 s |
Całkowity czas błędów w odczycie z GPS | <= 300 s |
Wymagania dotyczące wysokości |
Różnica wysokości między początkiem a końcem testu | <= 100 m n.p.m. |
Różnica w wysokości między GPS a mapą topograficzną | <= 40 m |
Skumulowany dodatni przyrost wysokości dla testu | < 1200 m/100 km |
Skumulowany dodatni przyrost wysokości dla fazy miejskiej | < 1200 m/100 km |
Wymagania dotyczące zatrzymanie pojazdu |
Maksymalny postój pojazdu po uruchomieniu silnika | <= 15 s |
Najdłuższe zatrzymanie pojazdu | <= 300 s |
Udział procentowy zatrzymań pojazdu w części miejskiej | >= 6% i <= 30% |
Margines PEMS |
NOx | PN |
0.1 | 0.34 |
Kopia Badanie RDE obejmuje jazdę w terenie miejskim, pozamiejskim i na autostradzie
Podział trasy |
Faza testu | Miejska | Pozamiejska | Autostradowa |
Udział | 29 ÷ 44 % | 23 ÷ 43 % | 23 ÷ 43 % |
Wymagania dotyczące przejazdu |
Czas | 90 ÷ 120 min |
Dystans | ≥ 16 km | ≥ 16 km | ≥ 16 km |
Wymagania dotyczące prędkości |
Średnia prędkość | 15 ÷ 40 km/h | – | – |
Wymagania dotyczące warunków otoczenia |
Umiarkowane warunki wysokościowe | 0 ÷ 700 m n.p.m. |
Rozszerzone warunki wysokościowe | 700 ÷ 1300 m n.p.m. |
Umiarkowane warunki temperatury | 0 ÷ 35 °C |
Rozszerzone warunki temperatury | -7 ÷ 0 °C i 35 ÷ 38 °C |
Wymagania dotyczące modułu GPS |
Skorygowana całkowita odległość przejazdu | <= 4% |
Najdłuższy czas błędu odczytu z GPS | <= 120 s |
Całkowity czas błędów w odczycie z GPS | <= 300 s |
Wymagania dotyczące wysokości |
Różnica wysokości między początkiem a końcem testu | <= 100 m n.p.m. |
Różnica w wysokości między GPS a mapą topograficzną | <= 40 m |
Skumulowany dodatni przyrost wysokości dla testu | < 1200 m/100 km |
Skumulowany dodatni przyrost wysokości dla fazy miejskiej | < 1200 m/100 km |
Wymagania dotyczące zatrzymanie pojazdu |
Maksymalny postój pojazdu po uruchomieniu silnika | <= 15 s |
Najdłuższe zatrzymanie pojazdu | <= 300 s |
Udział procentowy zatrzymań pojazdu w części miejskiej | >= 6% i <= 30% |
Margines PEMS |
NOx | PN |
0.1 | 0.34 |